Khamis, 9 Ogos 2012

Salam Perkenalan

     Assalamualaikum wrb dan salam Ramadhan Al Mubarak 1433/2012

Terlebih dulu saya ingin mengucapkan selamat bertemu kita di alam maya ini. Harap rakan2 blogger semua sudi bertandang ke teratak blog saya "diary mayaku"..

Saya sebagai orang baru dalam arena penulisan blog ini harap2 mendapat komen2 positif dari kalian semua. Semoga saya dapat memperbaiki hasil karya saya nanti.

Sempena bulan Ramadhan Al Mubarak ini sama2 kita umat islam khususnya menjalani ibadah puasa dengan sabar. Kebetulan pula malam ini adalah 10 malam terakhir...

Semoga sama2 kita mengharap dan mengejar "Lailatul Qadar'... InsyaAllah Allah akan memberi petunjuk. Rasanya sampai disini dulu buat entry pertama ini.

Hingga bertemu dilain entry saya ucapkan selamat berbuka dan jangan lupa sembahyang tarawikh bagi yang mampu...bye..chow..

CARILAH MALAM LAILATUL QADAR




SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA

                          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan